Friday, July 23, 2010

LETAK JAWATAN~~!!!

Hmm, rupanya dah genap setahun berkhidmat di KPDNKK cawangan Gombak, seorang demi sorang pergi meninggalkan kami di pejabat tu kerana mendapat tawaran kerjaya yang lebih meyakinkan. Bermula dengan Wafie yang dapat kerjaya dalam bidangnya sendiri di sebuah universiti tempatan, kemudian lebih kurang 3bulan, Suhaila dan Edwin keluar dengan hala tuju masing masing dan yang terakhir buat masa itu, Kak Zaini Nawi keluar untuk memberi tumpuan penuh pada suaminya yang tercinta. Dan kini, tibalah giliran ku mengorak langkah menyusun tapak memasuki bidang kerjaya yang lebih mencabar.

Mengenali kalian sejak 1 Julai 2009, dan kini, selamat tinggal buat kalian semua, kerana esok, 1 Julai 2010, kita terpaksa berpisah... Ukhuwah kita tidak berakhir di sini. Insyaallah ada masa, kita pasti bertemu kembali.. Terima kasih yang tidak berpenghujung untuk segala jasa dan bakti yang di hulurkan...Huhu..sedeynya nak keluar bila kemesraan dah berputik..

Untuk abang Faroul, Abg Zaid n Kak Aishah,Kak Sha, Kak Midah terima kasih untuk keprihatinan kalian selaku abang kakak pada Ami...Untuk Hani, terima kasih sebab salu teman Amie tidor dalam surau...=p ..untuk Amal dan Ina, best dapat kawan cam korang sonok lepak ngan korang. Dan yang teristimewa buat Kak Mai yang selalu ada di sisi Amie..xtau nak kata apa bila terpaksa tinggalkan akak sendiri waktu ni...xde ucapan utk akak..speechless...Ukhuwah kita, pertengkaran kita, perselisihan kita, gurauan kita, kemesraan kita , memori kita dan segalanya tentang kita sudah sebati menggungkapkan barisan ayat yang indah buat renungan akak...cukuplah semua tu sbg kenangan abadi.. Hati ini terlalu menyayangi kalian semua..Semoga pertemuan terus dicipta menjadi milik abadi kita di dunia dan akhirat..

Tidak dilupakan, bos2 tersayang, Encik Ramli dan Encik Musa, serta rakan sekerja Abg Nazri, En.Yus , Ebal, Aimi, K.Ras , En. Syamsul, K.Suzi dan Abg Reza serta makcik cleaner dan yang terakhir skali Raja n Selvi yang sentiasa mengejar kami mengutip duit parking ::: terima kasih kerana sudi merakamkan kenangan bersama amie...





Doakan ketabahan amie menempuh suasana baru bersama teman2 baru membuka buku baru dan melakarkan kenangan baru..doakan amie selalu...Semoga kalian juga cepat2 dapat rezeki baru yang lebih menjamin masa hadapan. Terima kasih untuk majlis istimewa yang diaturkan untuk Amie di Secret Recipe tu...Luv u All...

0 comments:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP